Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 når det har godtatt sutt. Bare nysgjerrig:)
En liten mamma Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Eh.. eller mente du hvor lenge barnet hadde brukt sutt?
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 Tror nabogutten nekta å ta sutt før han var ca 5 mndr.
Annepålanne Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 He he. Gutten min var 8 1/2 måned han! Brukte meg som smokk og måtte ammes i søvn. Ble bare tull med smokken, for han tok den ut og fingret med den, og ble rasende da han ikke fikk den inn riktig i munnen igjen, med det resultat at han ble lys våken og leggingen tok timer! Jeg tok det heller med ro, jeg, og lot ham sovne ved brystet.Men så, da jeg følte vi var modne, begynte jeg å nekte å amme ham i søvn om kvelden, og tilby smokk isteden. Funket nå fordi han klarte å putte den inn igjen selv... Så nå sovner han selv i sengen sin uten pupp, uten gråt, men med smokk.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 23. oktober 2007 #7 Skrevet 23. oktober 2007 6 mnd:-) Hørte om ei jente i går som begynte med smokk da hun var 6 mnd, da flatet vekt-kurven hennes ut, hadde brukt mora som smokk fram til da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå