dolsi Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Er 36+4 i dag.Har hatt mye kynnere i hele svangerskapet men tidlig, tidlig i morges var de ekstra vonde og lange. Jeg var halvt i drømmeland akkurat da så jeg drømte at fødselen startet. Kynnerne ga seg og da jeg gikk på do fikk jeg lysebrun utflod på papiret.Det luktet veldig jern\blod. Har et veldig nedpress nå . Hva kan dette være? Har hatt ganske magetrøbbel de to siste dagene (bløt mage). Noen som vet? Takknemlig for alle svar
Tussa og Sofie Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Vet ikke men, ring fødeavdelingen du, det ville jeg gjort! Lykke til!
dolsi Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2007 Takk for svar Jeg er dessverre litt sånn at jeg ikke klarer å ringe føden før man ser hodet Skal se det an utover dagen om jeg blør mer. Kan dette være noe med slimproppen? Dette er mitt 3. svangerskap og har aldri lagt merke til den før... Kjenner mye liv så jeg bekymrer meg ikke for nurket i magen .
jajajajaj Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 det var slik jeg merket at fødselen var igang sist! slimproppen kom mer som litt utflod i trusa, blodtilblanda! fikk en gutt den 16 timer senere! lykke til!
dolsi Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2007 Oi ! Det er jo litt tidlig for meg enda. Men man vet jo aldri! Var utfloden din brunt? Så du noe til selve proppen? Det har aldri jeg gjort. Dette blir jo spennende !
jajajajaj Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 var jaffal ikke friskt blodfarga så vidt jeg kan huske, fikk rier ganske snart etterpå.så ikke noen propp nei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå