Gå til innhold

Skal jeg sende han i barnehage med hoste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er litt forkjølt og har litt hoste. Han har hatt litt feber i helga, men var stort sett feberfri igår. Hva ville dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis formen er på topp, hadde jeg sendt han i barnehagen.

Hvis han er pjusk hadde jeg selvfølgelig holdt han hjemme:-)

Skrevet

Hadde han hjemme igår og da så han endel på tv på morningen. Og virket da slapp og slikt, men det tok seg jammen opp utover dagen:-) Hehe...

Nå sitter han også og ser på tv. Har sovet dårlig i går kveld, men bra i natt. Virker ikke som at han er spes pjusk...Han er alltid slik om mornigen når han nyss er oppstått.

Hmm, syns dette er så vanskelig:-) Får se det an neste halvtimen kanskje. Jeg tror nok han er i form, men er så vanskelig å se dette på morningen...

Skrevet

Hei. Hold han hjemme en dag til du. Siden du er usikker så følger du den magefølelsen. Når de er slik litt tufse så er det godt for kroppen å få tid til å fikse seg selv. Tror det verste for deg er å ikke bestemme seg. Blir det full fart litt senere, tar du en tur ut med han så han får frisk luft og løpt av seg litt energi. Så skal du se han er toppform i morgen og kanskje du slipper ny forkjølese etc. neste uke. klem

Skrevet

Jeg hadde holdt han hjemmme en dag til, de trenger litt hvile de små. Her har lille vært syk en lengre periode, men hoster fortsatt. Jeg ser ingen grunn til å holde henne hjemme pga hoste, den kan sitte igjen i ukesvis uten at det er noe smittsomt eller ubehagelig for de små.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...