M@mm@ til mine barn Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Vi skal inn på Haukeland og ta resten av utrednngen på eldstegutten vår. Ryggmagdsprøve med narkose, masse blodprøver, urinprøve hørselstest, osv... Godt å få det overstått.
mammaen til Andreas+Karoline Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Stakkars liten. Godt å bli ferdig med det ja. HVor gammel er han? Og hvorfor skal han utredes så grundig? Masse lykke til. Klem fra
M@mm@ til mine barn Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2007 Han er snart 3,5 og skal utredes for hjernesykdommer.
mammaen til Andreas+Karoline Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 Uff og uff. Håper de finner ut av det fort, og at det ikke er så farlig som dere kanskje frykter? Klem
M@mm@ til mine barn Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. oktober 2007 Takk, håper de finner ut av det denne gangen... dette er 2. gang med utredelser for de har utelukket nevromuskulære sykdommer.
MissUnderCover Skrevet 23. oktober 2007 #8 Skrevet 23. oktober 2007 masse masse lykke til! Håper alt går bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå