Gå til innhold

Noen ideer til gutte navn?


vinterbarn

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg var helt sikker på at vi skulle få en jente, men på siste UL mente legen at det blir en gutt. Det blir jo det samme hva det blir bare babyen er frisk, men trenger noen innspill på gutte navn da jeg syns det er vanskelig. Mye lettere med jente navn syns jeg. Håper det finnes mange alternativer til fine guttenavn der ute, kanskje noen som ikke er så vanlige også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Benjamin

Lucas

Sebastian

Matheo

Ruben

Simon

Daniel

 

Er masse navn der ute til gutt som jeg synes er nydelige..

 

Sambo er mer kresen.. VELDIG kresen p navn.. vi har funnet et til begge kjønn.. holdes hemmelig til vi vet hva vi bærer på i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Jeg tror at et av mine problemer er at jeg er lærer og vil helst ikke ha et navn som jeg forbinder med andre, ikke noe galt med elevene mine altså men vil ha et navn som bare forbinder meg med den lille. Men på din liste har jeg allerede fått to navn som jeg ikke har noe forhold til fra tidligere; Sebastian og Lucas. Fine navn!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner problemet, for jeg jobber i barnehage. Det er vanskelig å finne navn fordi jeg også forbinder navnene med de barna jeg har hatt i barnehagen med de. Vil også ha et personlig forhold til babyen min sitt navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lillegutt skal hete Tobias. Var også innom Jørgen og Oliver..

 

Jeg leste gjennom en navnebok, og merket av de jeg synes var fine. Sambo gikk så gjennom de, og vi satt da igjen med en liste på ca 10 navn vi begge likte. Kikket så litt nærmere, og satt igjen med de tre over. Endte med Tobias uten de store diskusjonene for vår del.... Vi synes iallefall det var en grie måte å gjøre det på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!