Gå til innhold

snuppa er så urolig om natta!!!=(

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skjønner ikke hvorfor..men snuppa på 1 år er så urolig på nettene..jeg er inne mange ganger på natta å gir hu sutten.. er det vanlig at de er så urolige på nettene??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min er også sånn! holder på å bli gal av å aldri ha en hel natts søvn! Har ingen råd desverre...

Skrevet

Småen var sånn noen uker for litt siden. Har heldigvis gått over.. Han våknet 100 ganger i løpet av natten i rundt 2uker. Slitsomt.. Tror det var tenner som gjorde det. Nå sover han godt igjen. :)

Skrevet

Heisan!

Dette blir vel en dårlig tröst, men jeg tror at det bare er sånn innimellom. Lille snuppa vår var likedan, kjempeurolig om natten, jeg trodde jeg skulle bli gal av sövnmangel. Men ett sted under veien så forandret det seg, når hun ble större og klarte å hantere alle inntrykk bedre. Det skjer så mye i de små kroppene og hodene deres, masse å bearbeide som skjer rundt en etc.

Har det skjedd en forandring seneste tiden, barnehagen, nye mennesker å forholde seg til osv?

Mitt beste råd; hold ut, det går over, og da glemmer man hvor slitsomt det har värt :)

Lykke til - håper du får sove snart!

Skrevet

Min va å sånn,å da va det en slitsom periode,måtte opp å hold rundt han osv... Kan hend at det e jeksla påtur,mareritt,nye inntrykk... Min e 14 mnd å har fått alle fire jekslan,måtte smør på dentinox en periode på natta å trøst mye. Mange kan å få redsel om at mamma blir borte rundt ettårs alderen. Men det e en periode,å den e slitsom,men går over.. Lykke til =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...