Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Nå har jeg tatt en test, og JIPPI, JEG ER GRAVID....... Endelig satt spiren igjen, får bare håpe den klorer seg fast nå.....
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 gratulerer så utrolig mye... masse lykke til, velkommen inn til oss på 1 tri...
Venter på 3_de spire Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Gratulere så masse!! Lykke til videre!!
sevilla1 Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Hei! Jeg testet også positivt i dag tidlig! Jippi! Mine symptomer har vært stikkinger - ilinger i magen - rundt i området ved eggstokkene, munnsår, svimmel og kviser (æsj a meg). Men er veldig glad nå - nesten vanskelig å sitte her på jobben uten å ha noen å fortelle det til. Får vel ringe kjæresten snart og prate med han som vet det. Vil vente en stund til!
nr2-imagen:) Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 ÅÅÅ!!! Så heldig dere er!!! Gratlerer så mye!! Jeg også vil!! Sitter her å venter på EL som aldri kommer..
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 gratuelere så mye begge to:)
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. oktober 2007 tusen takk for alle gratulasjoner, det er koselig... Sevilla: så artig det er at det er fler som testet positivt i går da:) Mine symptomer har vært: Ømme pupper, stikkinger i magen, og litt små kvalm, og kjempetrøtt.... men dette kunne jo å vært tegn på at TR var på tur, men nå håper jeg hu holder seg borte i 9 mnd.....
Rafi Skrevet 24. oktober 2007 #8 Skrevet 24. oktober 2007 Gratulerer så mye til dere begge to. Og lykke til med svangerskapet. Håper å følge etter snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå