Gå til innhold

Til Hun Som Er Moren Til Et Mulig Kjøretøy,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer med B-stjernestatus på BIMs kranglesider!

Jeg vet ikke hva du har skrevet som har klart å engasjere alle som skriver innlegg om deg, men jeg har sett at du innimellom tar opp emner sett fra et forfriskende perspektiv inne på skravlesida. Så hyggelig at så mange finner det du skriver tankevekkende og vel verdt å svare på! Gratulerer igjen!

Jeg håper vi fortsetter å se mange innlegg fra deg i tiden fremover! Vi trenger slike som deg i mangfoldet her inne!

Mvh

Videoannonse
Annonse
Gjest Hello Alicja, are you a car?
Skrevet

Jeg skrev at man kan reise til "syden" når man er gravid og at julekalenderene er for barna, ikke de voksne.

Hilsen SUV'en

Skrevet

Jeg har lest de to innleggene nå, og fant dem langt mindre kontroversielle enn antatt,- omtrent som å sparke inn åpne dører. Hm..

Kanskje folk blir fascinerte av det lett absurde nick'et ditt? Vel, vel. Fortsett med innleggene dine uansett. Det er tydelig at folk legger merke til dem i vrimmelen her inne!

Skrevet

Pass på å ikke tråkk hønsa på tærne.. Da flagrer fjæra, og kaklinga inntar et lydnivå som jeg ikke unner min verste fiende.

Nebbene kvesses og eggene fyker.. Huhei som det går!

Skrevet

Takk for advarselen! Jeg har forstått at det er enkelte uskrevne lover for hvem som kan skrive hva her inne. Hvis noen stikker hodet opp fra hønsegjengen så blir de fort tatt ned igjen! :-)

Heldigvis later det ikke til at denne Alicja-moren lider av hønsementalitet. Det er vel det som er problemet for enkelte.

Skrevet

Setter pris på at det kommer en gås midt oppi hønsegjengen innimellom. Selv om hønsa gjør hva de kan for å hakke og kakle den ihjel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...