Gå til innhold

Ang å treffe andre småbarnsmødre i usa..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble litt inspirert her av det LLL-pratet deres.... Hvordan bør man gå frem for å treffe andre småbarnsmødre her egentlig? Vi har forsket litt selv, men det eneste vi har funnet er "powerwalk" innendørs på Mall of America.. Litt på kanten sært i mine øyne..

Men så vet jeg jo at permisjonen ikke er som hjemme heller da, så det er vel ikke like utbredt som hjemme, men NOE?? hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det pleier være åpne lekegrupper enkelte steder. Sjekk med byens Informasjonskontor. De vet sikkert noe...

Skrevet

= turistkontor? eller noe annet?

Takk :-)

Skrevet

"Chamber of Commerce". Det tror jeg byen "din" sikkert har.

Eller om de har et community center. Der pleier det stå oppslag.

Skrevet

åjaa. da skal jeg sette mannen på det oppdraget :-)

jeg har nok med å kontakte diverse kontoret for tiden for å spore opp hvor posten vår tar veien :-s

Skrevet

Hos oss har biblioteket eventyrstunder for barn under skolealder, ingen nedre aldersgrense! Der har jeg truffet mange hyggelige mødre, og noen få fedre, og er gjennom dem blitt med i en play group som møtes en gang i uken. Dermed har vi eventyrstund mandag morgen og play group onsdag morgen, og siden jeg er blitt kjent med mange, treffes vi og barna utenom også. Det blir nesten for travelt noen ganger.

Kanskje universitetet kan være behjelpelig med kontakter? Nesten alle jeg har truffet er knyttet til colleget her.

Bor du i Minneapolis? Da er du bare tre timer fra meg! Kom til play group, da vel :-) Begynn å kjøre halv syv, da rekker du det!

Skrevet

Jeg er nord i Iowa. Jeg kan være litt mer presis hvis du skriver til meg på [email protected]. Jeg burde vel opprette profil her også, kanskje, så jeg kan motta pm....

Skrevet

Hadde med mine småsøsken til kirken rett og slett. Det var der alt skjedde i vårt nabolag. Der var småbarnstreff to formiddager i uken, og andre aktiviteter.

Ellers var der mye som skjedde på biblioteket, men nok for større barn. Nabodame var med i en "hjerneklubb", mer som en sangruppe arr. av en barnehage. Ellers var det alltid folk i parken, men kanskje ikke med helt små barn. Og så hadde nasjonal museumet kunst "walks" for nybakte mødre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...