Newton & Prinsessen på erten Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Mayaya og Northern, Syntes jeg så Expat... og, hvem fler?
mayaya Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 jegjegjeg!! åja, du hadde sett meg, ja :-p
mayaya Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 ler du? *hrmf* men ser ikke ut til at det var så fullt hus her liksom..
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2007 noop.. NL ser visst på film.. (og jeg forstyrrer henne, hehe).. ;-)
stratosen_er mamma_ Skrevet 23. oktober 2007 #7 Skrevet 23. oktober 2007 titta såvidt innom jeg også men skal gå å legge meg igjen..måtte ta inn pusen min som ¨ligger ute i garasjen sambo ringte og sa at han skrek så fælt at han lurte på om jeg kunne gå ut og hente den....han er nå søt og da mannen min som egentlig ikke ville ha pusen:) hehe..så nå herjer den lille 3mnd katten min rundt i stua her...og jeg skal straks legge meg igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå