Gå til innhold

Hvem er her nå??


Newton & Prinsessen på erten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mayaya og Northern,

Syntes jeg så Expat... og, hvem fler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jegjegjeg!! åja, du hadde sett meg, ja :-p

Skrevet

hehehe..

Skrevet

ler du? *hrmf*

 

men ser ikke ut til at det var så fullt hus her liksom..

Skrevet

noop.. NL ser visst på film..

 

(og jeg forstyrrer henne, hehe)..

 

;-)

Skrevet

titta såvidt innom jeg også

men skal gå å legge meg igjen..måtte ta inn pusen min som ¨ligger ute i garasjen sambo ringte og sa at han skrek så fælt at han lurte på om jeg kunne gå ut og hente den....han er nå søt og da mannen min som egentlig ikke ville ha pusen:) hehe..så nå herjer den lille 3mnd katten min rundt i stua her...og jeg skal straks legge meg igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...