Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 var det ikke, som gjorde at jeg våknet, men rett og slett at jeg sovnet tidlig i kveld, sammen med en liten rosa som klør i øynene sine.....og vips så var jeg liksom uthvilt..... Selv om jeg må prøve å sovne igjen, for imorgen venter jobben. Lille rosa blir hjemme med farmor, formen er fin heldigvis, kun snørr og gørr i øynene. Men deilig med kosedag hjemme med farmor... Så blir det kortere dag på meg, for jeg klarer ikke helt å løsrive meg fra "sykt" barn;-)) .........hun er minste babyen min, tross alt;-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 23. oktober 2007 Og vips, så hadde mamman fått omgangssyken.............urk...........;./
Dailis Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Usj nei.... Godt det er noe kortvarig.... God bedring til stor og liten.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. oktober 2007 .......pigg igjen nå:-) ......og tror jeg vet hva som var årsaken til magevondten.............jeg.......ehm...........drakk masse vann.........rett fra springen...........i ..............Italia.................ehhh.............kanskje ikke sååååå lurt..............og med tanke på hvilken bransje jeg jobber med, så er det rett og slett litt.............pinlig....;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå