Gå til innhold

Grunn til bekymring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå i skrivende stund 22+0.. og toppen av livmor når meg straks til mellomgulvet (midten av ribbena der de møtes)

Synes livmor er veldig stor denne gangen i forhold til med førstemann..

SF-mål for 2 uker siden var GODT utenfor det grønne feltet..

Greit nok at det er kos med stor mage tidlig, men nå undres jeg om det er noen grunn til bekymring. Er 2 uker til jeg skal til jrodmor igjen..

Noen som vet/har hørt noe om dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei :-) jeg var til lege idag, er straks 25 uker på vei. og mitt SF mål var 22 cm,,,,,, kan jo være at det har blitt målt feil hos deg ? eller at terminen er feil? tror ikke du skal bekymre deg jeg,,,,,men, du kan jo spørre om å bli henvist til en ultra igjen for å se om du bærer på en stooooor baby :-) det gjorde jeg med nr 2, da mitt mål da var langt utenom normalen,,,, viste seg at gutten jeg da bar på var stor for alderen :-)

Skrevet

Kan jo hende det ble målt feil.. men dette var hos jordmor.. Hun fant livmorkanten der jeg har kjent den selv..

Litt ekstra hud på magen, så det er superlett å finne livmorkanten min.. Ikek noe som strammer (ordentlig slappfisk.. he he)

Og når jeg kjente etter når jeg skulle sove i natt har den vokst masse bare på 2 uker.. Som sagt er den straks oppunder ribbena..

Er i hvertfall ikke rart jeg er mye mer plaget av halsbrann nå for tiden da..

Skrevet

Jeg lå også langt utenfor det grønne sist, og skal til jordmor på torsdag så lurer på hvordan det blir denne gangen..beg og stige på sist sf-måling..

Jeg var på ekstra ul sist siden jeg lå så utenfor.. og de estimerte jenta mi til og være 4600..men var 4100 da hun kom ut heldigvis..

Kan hende de tar deg inn til ekstra ul 1-2 uker før termin for og sjekke vekten på barnet ditt..

Men trur ikke du skal være redd for at noe er galt altså..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...