roannima Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 noen her som har tips om hvor det lønner seg å kjøpe? tenker kvalitet,,,,,
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Tenker du på babycall? I såfall vil jeg anbefale SuperNova eller hva den heter. Jeg har kjøpt den etter sterk anbefaling fra flere her inne )
canutten Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 gikk for kvalitet forrige gang, den funker ikke lenger. denne gang blir det en fra clas olson, den er billig og mange jeg kjenner er veldig fornøyd med den.
Knotten2 Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 jeg kjøpte en billig variant på Claes Olsson først. Var veldig fornøyd jeg, helt til jeg oppdaget at den ikke virket som den skulle. Stakkars lille vennen lå jo og strigråt - og jeg hørte ingenting. Så da kjøpte jeg ny - Super Nova. Den er litt dyr, men virker som bare det. Den har dessuten lang stand by tid - dvs at du ikke trenger å lade hele tiden og det er jo greit særlig hvis dere skal sove borte. Kan anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå