Gå til innhold

Liv i magen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kjente dere spark første gangen, og hvor ofte kjente dere det da? Var det sjeldent eller ofte? Likeens hver gang? :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjente liv skikkelig i uke 17.Har kjent det mye tidligere med mine to første.Er nå i uke 21 og kjenner liv med store mellomrom.Det kommer an på lynnet til barnet og hvordan det ligger.Var veldig engstelig av de store pausene i ett par uker men alt er normalt så nå kjenner eg ikkje etter lenger,blir bare sprø ut av det.Jordmor sier at frem til uke 28 er det helt normalt å ikkje kjenne liv hver dag!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...