Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Når kjente dere spark første gangen, og hvor ofte kjente dere det da? Var det sjeldent eller ofte? Likeens hver gang? )
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Kjente liv skikkelig i uke 17.Har kjent det mye tidligere med mine to første.Er nå i uke 21 og kjenner liv med store mellomrom.Det kommer an på lynnet til barnet og hvordan det ligger.Var veldig engstelig av de store pausene i ett par uker men alt er normalt så nå kjenner eg ikkje etter lenger,blir bare sprø ut av det.Jordmor sier at frem til uke 28 er det helt normalt å ikkje kjenne liv hver dag!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå