Rusketuska Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Vi var jo til mekling her om dagen, og hun på familiekontoret mente at 14 dager sammenhengende ferie ikke var til det beste for minste frøkna her, som blir 4 år i mars... Hun mente at det beste var 1 uke av gangen.. Må innrømme, at jeg ikke helt hadde tenkt ut dette. Men, hvordan gjorde dere det da ungene var mindre? Hvor lenge varte samværet av gangen? Da om sommeren? (nå aner jeg ikke hvordan det blir her da, i sommer hadde han dem 4 dager i strekk ...) Så kan ikke si jeg skal belage meg på noe men..) Bare sånn for å høre med dere andre i allefall. Hvor lenge samværet er best i forhold til alder?
Northernlights Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Hm,hvis far er en god far,så skjønner jeg ikke at 14 dager skal være verre enn 7 dager for en 4 åring. De skjønner jo da ganske mye,og vet hva det vil si at de skal være der ei stund,og så tilbake til mamma. Med nest yngstemann,så er det sånn at han skal være hos faren sin hele sommerferien,men han blir 10 år neste år,så det er jo noe helt annet. Det der må dere nesten snakke sammen om som foreldre,for dere kjenner barnet deres aller best,og vet hva hun takler. Håper dere finner fram til en løsning som er aller best for dere alle sammen! =o)
solstråle69 Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Mannen min har 2 barn fra tidligere ekteskap, de var 6 og 8 år når foreldrene skilte lag. (Da jeg traff pappan deres) Vi har prøvd forskjellige varianter, og synes faktisk det fungerer best med 1 uke av gangen. Mye fordi vi får "spredd" det litt, så det ikke blir så lenge til neste gang vi ser dem. Når jeg tenker på snuppa vi har fått sammen, kan jeg heller ikke skjønne hvordan jeg skulle klart 2 uker i strekk uten snuppa vår. :-)
meg & to små vampyrer Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Da vi var små var i halve sommeren hos mamma og halve hos pappa. Pappa var lærer så hadde lenge fri, det var bra. Det var fint å være lenge der, vi ble jo kjent med pappa litt mer enn bare de helgebesøkene vi og han ble avspist med ellers. Ja, jeg er for mer lik deling, det skinner gjennom:) Har forståelse for at dette er vanskelig, særlig når de er små. Men om han er en god far så går det sikkert fint? Lykke til meg meklingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå