Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Vi er best på et vennejulebord den 15desember, da er snuppelupp drøye 4mnd, jeg fullammer per dags dato. Det jeg har tenkt på er å la min søster passe henne, jeg gir henne siste puppen rundt 20.00 på kvelden, og overleverer da Thea. Eller vi er der da... Så får hun 2-3 flasker med morsmelk som jeg har pumpet på forhånd. Kan jeg da gå ut med god samvittighet og ta mine første øl etter svangerskapet og fødselen? Eller er det utrolig kjipt gjort av meg? Jeg har litt blandene følelser når det gjelder dette... Jeg skal også på julebord med jobben den 8desember, men da blir pappaen hjemme med henne, og da skal jeg heller ikke drikke...så det gruer jeg meg ikke for...
snartmammapåny Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Gå ut å kos deg, jenta di har det nok kjempe koslig med tanten sin:D Mamma trenger et lite avbrekk sammen med venner for å ladde mammabateriene sine;)
miapia Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Ikke noe å tenke på. Har du lyst har du lov!
Mamman til kasper og Elise Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Syntes du skal gjøre det jeg..så øenge hun tar flaske er det vel ikke noe problem? Men gjør det du føler for..det kommer nok til og gå bra vettu;)
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 Gjør det du føler er rett. Jeg selv var på julebord i fjor. Min mann ga flaske og hadde en kos kveld med tulla og jeg moret meg med alle på jobben =0) puppene ble større og større men det gikk bra hi hi. Hun var rundt 5 måneder hadde det så fint så =0)
Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #7 Skrevet 22. oktober 2007 Åååå tusen takk damer, dere jeg et bekymra "førtegangsmammahjerte" mye lettere Da skal jeg jammen meg ta meg et par tre pils meg gooood samvittighet, for velsa har ikke vondt av å ikke kjenne varmen fra mamman sin en kveld vel??
meg & to små vampyrer Skrevet 22. oktober 2007 #8 Skrevet 22. oktober 2007 Ja, bare gå! Går bra og er mye verre for deg enn henne:) Går helt fint det der. Og alle er kjempenervøse første gangen!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 22. oktober 2007 #9 Skrevet 22. oktober 2007 gå og ha det gøy, men ta med pumpe til melkesprenget. Jeg fikk enda mer melk av alkohol så måtte pumpe ett par ganger den kvelden. Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå