Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Hvor lang tid tok det før dere fikk brevet i posten om at dere har fått plass/ også evt om time til ultralyd ved samme sted..er 3 uker siden jeg var hos legen, da han skulle sende det til Kongsvinger...begynner å bli utålmodig jeg..;o)
Dancing Queen Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Hei. det tok bare 4-5 dager for meg.. skal til Bærum sykehus..
Dancing Queen Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Det spørs kanskje litt på hvor langt du har kommet i svangerskapet. jeg var allerede 17 uker på vei.. skjønner godt at du begynner å bli utolmodig når det har gått flere uker! kanksje du skal ringe til legen å spørre..
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Akkurat, nå er jeg i min 16 uke, så det er ikke noe hast, ultralyd er jo vanligvis i ca 18 uke vel..men hadde vært okay å vite at alt er på stell og ha en dato å se frem til! ) om jeg ikke får det fredag, ringer jeg legen da...
Leirha Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 Får vi bekreftelse i posten?? Det fikk ikke jeg sist, og har ikke fått noe nå heller, er 22+1 nå.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 Hmm, det er ultralyd du tenker på, ikke sant? Jeg går jo ut fra at vi enten får brev i posten eller telefon.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå