Gå til innhold

Marita med Marcus og nurket:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy f*** for noen holdninger du har!!

Du kan ikke være mye voksen, at det går an - blir uvel av å lese innlegget ditt!

Må si jeg sjelden gidder å involvere meg eller bry meg om hva som står skrevet her men det du skriver tar kaka.

Skam deg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler du deg bedre nå, "Pretty Perfect"? "Voksen"?

Skrevet

Ja faktisk! Syns det er så mye rasisme ute å går - folk aner virkelig ikke hva de prater om! Syns det er lite voksent av henne å si de tingene hun gjør.

Gjest Hello Alicja, are you a car?
Skrevet

Blir uvel av å lese innlegget ditt jeg. Som ikke klarer å respektere at andre ikke har samme mening som deg.

Skrevet

Ok, det skal du få "lov" å mene - men jeg syns det er trist å lese når noen sier "norske nordmenn" etc - det viser desverre hvor lite folk vet.

Skrevet

Hun har sikkert tatt hintet for en stund siden.

Skrevet

Jeg er ikke norsk og følte meg ikke støtt av innlegget...

Syns det er verre med de som anonymt spyr ut at det ikke finnes fattigdom i norge.. latterlige mennesker.

Skrevet

Det er slike holdninger som skaper mye faenskap som man kunne vært foruten. Jeg sier ikke at det ikke finnes fattigdom i Norge, og jeg mener heller ikke at man ikke skal hjelpe nordmenn (både norske OG utenlandske), men å påpeke at det er ok å hjelpe NORSKE nordmenn og m.a.o ikke andre nasjonaliteter som bor i landet vårt - det syns jeg er umenneskelig og forkastelig. Og når man har barn smitter det gjerne over på dem - og det er veldig trist.

Er du ikke enig i det "Hello Alicja, are you a car"

Skrevet

Du trenger ikke skrive hele nicket, det kan bli litt langt i blant.

ER du sikker på at hun mente det sånn?

Jeg skjønner mye av grunnen ti lat hun ikke vil hjelpe organisasjoner, men heller til nordmenn som trenger hjelp.

Det jeg syns er trist er folk som ikke står for meningene sine, og DET smitter mer av syns jeg

Skrevet

Hadde hun skrevet nordmenn og ikke NORSKE nordmenn hadde jeg ikke tenkt over det i det hele tatt - man får gi til hvem man vil - men at det er ok i hennes øyne å f.eks hjelpe meg da som er "norsk nordmann" og ikke deg som ikke er det - er helt grusomt.

Nå er det natta her for min del, god natt.

Skrevet

Hun har jo ikke noe valg, jeg er statsborger ;-)

Er man voksen så klarer man å leve med sine forskjeller. Håper ikke hun tenker sånn om barnas venner

Skrevet

Hehe ok, det var bra da ;)

Nei får håpe hun ikke tenker sånn om barnas venner.

Skrevet

Mulig jeg er HELT idiot, altså - men for det første så overså jeg at hun hadde skrevet det, og for det andre trodde jeg ikke det var DET som var poenget i innlegget.

Så forskjellig kan innlegg tolkes! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...