Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg har ikke spillt på flere mnd'er, men tok det fram nå.. #¤&"
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Haha, jeg gjorde det samme for et par uker siden. Ble sittende leeenge utover kvelden enda jeg egentlig måtte sanke søvn...
snartmammapåny Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Hihi, boblespillet var min trofaste venn mot slutten av graviditeten. Var godt å ha noe som fikk dagene og nettene til å gå når halsbrannen, bekkenløsningen og de vonde kynneren sto på som verst... Tror ikke jeg tørr å ta det frem igjen da... eller... Blir nok bare hektet!
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Husker ikke adressen jeg... Noen som har den kanskje??
snartmammapåny Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 http://64.246.26.61/flash/bubbles.swf Jeg var fortsatt god da, men tabbet meg ut;) nesten 500 000p:D
Løvemamma til 2 prinser c",) Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 så moro at du skulle nevne det!Tenkte akkurat påspillet og hvor hekta jeg var på slutten av graviditeten. Stakkars poden i magen som måtte høre på spill-lydene i magen haha;)
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 22. oktober 2007 #7 Skrevet 22. oktober 2007 Så du prøvde igjen ja! Hvordan går det med dere forresten? Hva heter gutten din? (Regner med han vokser og trives:)))) ) Jeg var forresten Celize på bim, om du husker?
snartmammapåny Skrevet 22. oktober 2007 #8 Skrevet 22. oktober 2007 hehe, ja jeg måtte bare prøve en liten runde;) men har ikke tenkt å bli hektet igjen;) Vi har det bare bra, Småen, som heter Sander, har det kjempe fint. Vokser ikke så fort da, men det går rette veien. Vi sliter litt med dårlig matlyst hos den gutten, men det går jo fremmover iallefall;) Går med dere da? Alt bare velstand?
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 22. oktober 2007 #9 Skrevet 22. oktober 2007 Vi storkoser oss! Har ikke vært like rolig hele tida, men nå har vi det supert Hadde problemer med melka i starten, og da var stakkaren liten og skrapa, men når jeg begynte med mme så gikk det over all forventning, og nå er han ganske gjennomsnittlig tror jeg En venninne som fikk baby en mnd etter meg reagerte på at han var så stiv i kroppen en gang hun skulle holde ham, tror han var 4-5 mnd da, og anbefalte meg å gå til kiropraktor. Heldigvis! For kiropraktoren fant ut at han hadde 2 skiveutglidninger i nakke og rygg, og dermed var KJEMPESTIV der. Var med kiropraktor 3 ganger, og gutten ble en helt annen en etter det Plutselig fikk han til å snu seg fra mage til rygg, og det var en del andre ting også som plutselig kom på plass! Deilig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå