fikk en gutt Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 mannen min er veldig på det med at jeg skal rydde, jeg gjør mitt beste men er liksom aldri bra nok, tar det opp med han at jeg gjor mitt beste, men det er allikevel rot mener han sikkert flere som har det slik hva er løsningen deres..?hva har dere gjort med dette problemet?
dama Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 løsningen er at hvis han har noe å klage på så får han ordne opp i det selv... hus og hjem er et samarbeid mellom to likeverdige mennesker....
Tommage♀♂ Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Sambo klager over maten jeg lager (vi har veldig forskjellig smak), og han får beskjed om at den dagen han lager maten selv kan han få bestemme. Frem til da har han å holde kjeft. Hadde bedt gubben din om å rydde selv jeg om han ikke er fornøyd!
fikk en gutt Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. oktober 2007 han rydder også,,noen ganger...men jeg må be han om feks tørke av bordet...kan du..vaske opp?etc... og når han gjer det en sjelden gang så klager han over at svampen ikke er ren eller noe sånt, at vi bør kjøpe zalo etc.. jeg blir lei av det...og det går mye fortere å vaske opp selv uff..
sveis Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg har det også til tider sånn. Han klager ikke (hvertfall veldig sjelden) og han deltar også selv med rydding og slikt. Men jeg føler ofte at han mener jeg ikke gjør en bra nok husmor-jobb. Spes hvis jeg har hatt en fridag og det er rotete når han kommer hjem. Forskjellen på meg og han er at han er opptatt av at det skal se bra ut i rommene vi oppholder oss i og som synes hvis vi får besøk (stue, kjøkken, entre, do), mens jeg er mer sånn at jeg gjør litt her og litt der. Jeg er mer opptatt av å prøve å minske haugen på skittentøyskurva enn å ha en plettfri stue for å si det sånn...
kua kalva,drektig igjen Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 min klager,å hjelper ikke til
Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #7 Skrevet 22. oktober 2007 Gi ham beskjed om å rydde selv da hvis han synes det er så rotete.. Makan til enkelte mannfolk. Hender det er rot her også når min kommer hjem ( leker på gulvet siden ungene leker der), klær som jeg driver å legger sammen.. Men min klager ikke, han hjelper heller til så får vi i felleskap rydda når ungene har lagt seg før vi BEGGE setter oss ned for å kose oss og slappe av på kveldene..når han er hjemme i hvertfall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå