Gjest Hello Alicja, are you a car? Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Fikk et flott lammeskinn i navnefestgave.. men når jeg legger henne på det i senga, med pysj og dyne over blir hun så svett.. tok på henne en body bare og fortsatt svett.. noen tips?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Har også lammeskinnet i senga til snuppa, og hun har fin temp! Skal ikke lammeskinnet regulere tempen da??h
Lisa81 blittmamma! Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Har du vinduet oppe da? Det har vi, og pus har god temp
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Vasker dere lammeskinnet eller lufter dere det godt?
Gjest Hello Alicja, are you a car? Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 Vi har hatt det i 1 dag, hehe. Så det er helt rent, renset det fint i går. Vi bor faktsik ganske kaldt til. Vi har ikke på varmen i gulvet eller noe varme. Vi fryser, liksom. Men hun er like varm. Har jeg på henne for mye eller kanskje dynetrekket er litt varmt, det er sånn filtaktig, bruker det ute... Jeg vil så gjerne bruke det for hun sover så godt på det, lille søta.:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå