Gå til innhold

Lammeskinn i seng

Anbefalte innlegg

Gjest Hello Alicja, are you a car?
Skrevet

Fikk et flott lammeskinn i navnefestgave.. men når jeg legger henne på det i senga, med pysj og dyne over blir hun så svett..

tok på henne en body bare og fortsatt svett..

noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et tynt ullteppe over er passe. Eller vinduet litt oppe på natta

Skrevet

Er det varmt i rommet?

Det ideelle er 18 grader..

Skrevet

Ta det vekk ! det er værre at barnet er for varmt enn litt kjøligere ! Lmmeskinn skal jo egentlig regulere varmen , men jeg er ikke fan av det i senga !

Skrevet

Kaldt!! Jeg fryser skikkelig

Skrevet

Jeg vet at det er bedre at barnet er kaldt. Men mitt er litt prematurt og sliter med å holde tempen oppe. Men med skinnet ble det jo alfor varmt.

Alle sier det regulerer men det virker jo som det overoppheter, og det er jeg også livredd for

Skrevet

Turte ikke la henne sove på det i natt, så jeg tok det ut ..

Skrevet

Hmm... merkelig.

Jeg ville tatt vekk skinnet da. Er ikke bra for barnet å være så varmt når det sover... Ha det i vognen i stedet :o)

Skrevet

Ville droppet skinnet. Kjøp heller ullpysj om det er kaldt på rommet. Bruker selv ullpysj og ullpledd. Mer enn nok. Lammeskinnet bruker vi i vognen på vinteren.

Hører flere og flere som prøver skinn i sengen, men som fjerner det. Har hørt helt udokumenterte rykter om at de i Tyskland er begynt å fraråde det i forhold til krybbedød... husker ikke hvor ryktene kom fra.

Skrevet

Hun får leke på det... har lammeskinnspose i vognen ;) takk for hjelpen dere.. var synd vi ikke kunne bruke det i sengen.. hun lå så godt på det... :(

Skrevet

datteren vår sover på saueskinn... i bare body, og med en vanlig dyne over seg, vi har vinduene oppe og hun har helt fin kroppstempratur, kankje litt kald på hendene om hun ligger med de over dyna.

Skrevet

faen altså.. og nøstebarn som skryter av disse undersøkelsene med bar nsom sover bedre..

jaja.. hun sover 12 timer hver natt så om hun sover stort mer er det vel letalt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...