pitil Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Er det noen som vet om det er mulig å miste melken i den ene puppen, men fortsatt ha masse i den andre?
Yummy*Mummy* Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Det skjedde meg, helt merkelig. Men den siste ammetiden min hadde jeg bare melk i en pupp. Og det holdt for lille snuppelure det:)
AMK<3 Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 jeg har bare melk i den ene puppen... var veldig sår på den andre, så jeg ammet bare på en, å så forsvant melken på den andre før det ble bra igjen=O hun får erstatning i tillegg nå da, for den ene er ikke nok for henne
Mamma til 2 prinser Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Fullt mulig det, jeg hadde melk bare på en pupp helt fra fødselen og fullammet til han var 4 mnd. Så stå på
septermor Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 akkurat samme her. Min baby mistet interessen for det brystet som hadde lite melk, og så forsvant melken helt derfra.
Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 jepp...jeg har nesten ingenting/svært lite i den høyre og mye i den venstre. Vesla er 6 mnd og jeg har måtte begynne med mme som tillegg også ( hun får også litt grøt)...har ei tulle på 2 år også hjemme så det sier seg selv at jeg ikke kan sitte med minsta på puppen hele tida.. Men så lenge jeg har melk i den ene så skal hun fortsette å få det jeg har så lenge det varer. Huks, bedre med litt mm enn ingenting :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå