*sola ღ Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Er jeg overhysterisk når jeg sitter med en sikkert utmerket vinterdress, som har fast hette...og lurer på om tuppa på ett år skal bruke den i vinter..? Ville dere tenkt dere om to ganger eller?
~sjiraff~ Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Hmm trodde nesten ikke det var "lov" å lage de slik jeg?! Hadde nok tenkt meg om to ganger selv, selv om sannsyneligheten for at ulykken skulle være ute er liten. Du får ikke byttet den da?
Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 høres merkelig ut spør du meg. Er et krav til yttertøy at det skal ha avtagbar hette. Hvilket merke?
*sola ღ Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. oktober 2007 Det er en brukt Reima tec dress.. Ser ellers bra ut, men ble litt satt ut av den hetta, gjør vel ingenting men huffda hvis det gjør det..
miapia Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 Ville ikke sendt en unge i barnehage med fast hette om hun beveger seg selvstendig rundt om kring. Blir hun fulgt med hele tiden og sitter i ro i sandkassen så ville jeg brukt den. Sønnen min går aldri med hettegensere i barnehagen engang... og han er tre år.
Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 hmmmm synes det høres veldig rart ut. Er den veldig gammel? Personlig hadde jeg ikke likt det. Tar av hetta på dressen her....er faktisk aldri i bruk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå