Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 mannen min ikke vil ha sex slik at vi får prøvd og se om jeg får rier / kynnere. Saken er den at vist jeg blir gående over termin så blir det keisersnitt, noe jeg ikke helt har så veldig lyst på da det tar så lang tid og komme seg igjen. Snuppa våres ligger i sete derfor alt dette styrer. Men mannen min synest det er sært og ha sex nå som jeg er så langt på vei ... Uansett han kunne ihvertfall prøvd når han vet at jeg ikke vil ta ks ... Blir irritert og skuffa jeg!! Vi skal til jordmor på termindagen nå til onsdag.
lilja70 Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 -Synes ikke du skal presse ham til å ha sex. ... dessuten kan du jo prøve med "bare" orgasme, ofte setter det i gang litt action? -De andre kjerringrådene har jeg personlig lite tro på, jeg har prøvd de fleste. -Bortsett fra avføringsmidler, de har visst også vist seg effektive.
Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 nei synest så synd på han så jeg sa unnskyld ... følte meg litt stygg... Det får gå som det går :-))
Twintipp og himmelblå Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Må bare nevne at jeg tenkte som deg. Fikk lurt mannen til en runde i høyet på termindagen, og det endte med styrtblødninger og rett på sykehus. Måtte ligge der, og ingen fødsel så langt øyet kunne se.. Kom 6 dager etter:-p Uanz, lykke til! Sett igang og vask vinduer:-)
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 kos deg med deg selv,og få orgasme! D pleier å hjelpe så sent i svangerskapet! Lykke til med fødselen,uansett om d er keisersnitt eller vanlig fødsel:=)
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 samboer vil heller ikke ha sex nå..han tenker bare på babyen..må respektere hans ønske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå