Lillegull og spiren Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Hei:) Jeg har ikm den 26 okt,men jeg synes det hadde vært morsomt å begynt testinga litt før:) Har noen lyst til å være med å ta en test på torsdag? Håper på maaaaaaaaaaaaaaaange posetive tester:) Heng dere på
Harmoni Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg skal helt klart teste denne uken, men er usikker om jeg klarer å vente til torsdag - utrolig utålmodig. Er 6 dager over IKM. Testet positivt med eggløsningstest i dag, men negativt med graviditetstest. Var hos GU på torsdag. Hun sa det så ut som jeg hadde hatt eggløsning, men hun kunne ikke se om jeg var gravid. Jeg krysser fingre og tær!!!!!!!!!!! Dere som er litt inni dette - høres det ut som jeg kan være gravid?
~nino~ Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 jeg og har IKM den 26 oktober, men kan godt være med på testing den 25..... morgenurinen på torsdag da?? Har ingen symptomer så jeg er ikke så veldig optimistisk, men må jo ha litt spenning i hverdagen:-)
Lillegull og spiren Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. oktober 2007 jeg har heller ingen symtomer,men teste må vi vettu:) ¨må jo være posetive til det motsatte er bevist:) men jeg har hatt endel luft i magen,men om det er etter jeg spiste brokkolig på lørdag vet jeg ikke..he.he kjenner jo etter alt vettu. er nok ingen spire her,men må jo holde mote oppe. ja vi kan jo bruke morgen urin på torsdag:) ut å kjøpe tester da:)
Clemencia Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg har ikm 24., så jeg blir gjerne med. Men nå ser d ut som TR tar seg en tur likevel.. =/ Men d finner jo en fort ut, så jeg tar testen med morgenurin den 26. om mensen ikke dukker opp til da! Krysser fingrene for to blå for alle sammen =)
Dotten Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 Hei Jeg har også ikm den 26. Skulle gjerne vært med å testet jeg, men "sparer" heller testen til et par dager etter, OM tr ikke skulle komme. Synes det blir litt dyrt å teste i "hytt og pine" he, he. Ellers følger jeg deg hakk i hæl. Er også i 15. pp og har fulgt deg hele veien her inne. Krysser alt for oss, med unntak av bena, på at også vi skal være så heldige å få en liten spire snart! Har ikke vært til noe utredning e.l. Kun hatt et par timer hos akupunktør denne måneden, så blir spennende å se om det har hjulpet Har jo litt symptomer, så er jo nesten ikke fristet til å teste i det hele tatt da.. he, he. Men skal klare å la være, også denne pp'n. Den jævla tanta har en tendens til å dukke opp.... grrrrrr! Lykke til Baas!
*Stjernesmell* Skrevet 23. oktober 2007 #7 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg tror jeg har ikm på torsdag. Er gjerne med og tester da! Testet neg i dag. Lite symptomer, stikninger i magen.
marna Skrevet 23. oktober 2007 #9 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg har IKM i morgen (onsdag), og tanta pleier å være ganske presis...Om jeg da ikke får TR i morgen så er jeg med=) Lykke til alle sammen=)
Jelly Belly Skrevet 23. oktober 2007 #10 Skrevet 23. oktober 2007 Tror jeg er med på testing på torsdag! Skal inn til forundersøkelse før lap på torsdag, så det kan jo være greit og finne ut om man er gravid eller ikke først! Skal uansett be de ta hCG blodprøve.. Ellers har jeg noen symptomer, men regner med det bare er tanta som er på vei! Eneste som er litt rart er at tempen min driver og stiger.. Så har jo et lite håp der! Ellers har jeg mensmurringer/smerter, og det lover jo ikke så godt! Er tempen lav imorgen regner jeg alt håp som ute..
Lillegull og spiren Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 23. oktober 2007 så gøy at flere blir med da:) åååå så spennende assa
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #13 Skrevet 24. oktober 2007 Hei jenter! Er 25.okt i morgen?? Er litt ute og kjøre når det gjelder datoer. Nettopp kommet fra nattevakt nr 2 og må holde meg våken litt til før jeg kan legge meg. Jeg tenkte å ta en test i morgen før akupunkturtimen. 15 dager over ikm. Masse mensmurringer, ømme pupper, fått masse kviser (som jeg aldri pleier få i forbindelse med mens). Temp har jeg jo ikke fått målt i det siste siden jeg har jobbet netter. Men regner nok med den testen blir like blendahvit som de alltid er.
2009baby!!!! Skrevet 24. oktober 2007 #15 Skrevet 24. oktober 2007 Har ikm imorgen så da tisser jeg nok på pinne jeg også :=)
Clemencia Skrevet 24. oktober 2007 #16 Skrevet 24. oktober 2007 Lykke til da jenter! Jeg står over testingen imorgen, ettersom TR kom på besøk, desverre.. Krysser fingrene for dere uansett!
~nino~ Skrevet 25. oktober 2007 #17 Skrevet 25. oktober 2007 da har jeg testet meg => negativ. Ingen stor bombe i grunn. Har ingen symptomer og føler meg ikke gravid. Men jeg har ikk IKM før i morgen så jeg har ikke mistet håpet helt. Tester meg igjen tidlig på lørdag hvis ikke TR kommer i morgen (den bruker å våre ganske presis)
marna Skrevet 25. oktober 2007 #18 Skrevet 25. oktober 2007 Da har også jeg testet....Negativt. Hadde IKM i går, men tanta har ikke kommet enda...Ingen symptomer, så tanta kommer vel rett rundt hjørnet=(
Lillegull og spiren Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #19 Skrevet 25. oktober 2007 tok en test i dag jeg også,men blenda hvit test. har ikm i morgen,så pokker ta hele baby laginga..er så mektig lei nå at jeg snart ikke vet hva jeg skal si eller gjøre. men bare å stå på lykke til alle sammen:)
*Stjernesmell* Skrevet 26. oktober 2007 #20 Skrevet 26. oktober 2007 Hei! Testet neg i går. Tok ny billigstrimmeltest i dag morges, neg etter fem min, positiv et par min etterpå... Men det skal ikke regnes, sies det. Tok så en ny test, stav (fra nettet den også), der jeg så en veeeldig svak strek innen fem min. Vet dere om det pleier å være en svaak strek fra før av på teststreken på den stavtesten fra billigetester.no? Kan ikke huske jeg så den før jeg testet, nemlig! Våger ikke tro helt på det enda, så tar en ny test i morgen. Da skal jeg teste med CB. Håper den er nøyaktig.
malise Skrevet 26. oktober 2007 #21 Skrevet 26. oktober 2007 Så spennende! Så lenge den ble positiv innen tidsfristen er det definitivt håp. Skal ikke være noe svak strek før man tester på billige testers tester nei. Masse lykke til i morgen, tipper du er gravid!
*Stjernesmell* Skrevet 26. oktober 2007 #22 Skrevet 26. oktober 2007 Takk!!! Ja, håper det jeg også, men som sagt, veldig usikker........
2009baby!!!! Skrevet 26. oktober 2007 #23 Skrevet 26. oktober 2007 Testet negativt senest idag morges. Hadde ikm i går, men mensen har vært uregelmessig et par mnd. Har hatt veldig vondt i siden/magen hele dagen idag, kan det være en sen eggløsning? Ellers er puppene ømme som vanlig så mensen er nok bare litt forsinket.. men tester igjen om noen dager om ingen tante kommer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå