Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Barnet mitt får morsmelkerstatning i tillegg til at jeg ammer noe. I erstatningen så tar jeg i litt maltestrakt, og det jeg lurer på er om det går ann å gi for mye malt? har kansje i en kvart teskje i hver flaske på ca 120-150 ml.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Ja man kan gi for mye maltekstrakt. Men det merker du på avføringen. Hvis den blir veldig løs, må du gå litt ned på mengden. Men er ikke skadelig.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Takk for svar , da har hunnok fått litt mye de siste dagene, så da skal vi redusere. Må man forresten ha i malt hver gang man gir erstatning? Har hørt så mye på dette her...
dronte Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Nei, du velger selv hvor mange av flaskene per dag du har malt i. Det er bare å prøve deg frem til du finner mengde og antall som passer for din unge.
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 Har du prøvd uten malt? For hvis ikke babyen får forstoppelse trenger du ikke malt. For i og med at du også ammer er det ikke sikkert du trenger å bruke malt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå