Gå til innhold

Jeg er GRAVID!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

tok en test igår som viste en svaaak strek. Klarte ikke å vente, så jeg kjøpte en cb digital test og den var POSITIV!!! Har ikm idag. Hadde virkelig ikke trodd at jeg var gravid denne måneden. Så feil kan man ta:)

yippi!!!

Lykke til alle sammen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulere så ufattelig mye:)

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.........GRATULERER SÅÅÅÅ MASSE:)

Så utrooooolig heldig du er:) Tenk at du har en liten spire i magen:)

Kos deg masse med den lille spiren og den voksende magen:)

Tenker dere er glade nå:)

Har du en oppskrift til meg???:)

Klem

Skrevet

Gratulerer!!! Håper jeg også får en positiv test snart...

Skrevet

Tok ut hormonspiralen i slutten av Juli, så har ikke prøvd så lenge. Men ble litt mer sressa når den ikke satt etter første pp. Kanskje fordi det klaffet på første forsøk med førstemann. Hadde sex annenhver dag rundt el og dagene før (fra dag 10) og ikke minst slappet jeg mer av denne måneden:)

Lykke, lykke til alle sammen!!

Skrevet

Så artig da. Gratulerer så masse og lykke til. "Holder" du igjen noen dager får dere en "kul" dato: 06.07.08. He, he.

Skrevet

Herregud så gøy. Der kan du se, det kan skje når man minst venter det, så det er bare for oss andre og tro og håpe. Jeg har begynt på min første pergotablett i dag, så det blir spennende. Lykke til i svangerskapet. Kos deg masse. Vi har en sønn sammen på 10 år. Mannen min har villet ha en til i 7 8 år nå, men ikke før nå jeg er klar. Er nå 30 år. Jeg syntes det var supert og gå gravid så det gleder jeg meg veldig til igjen. Hvis det er din første gang burde du passe på og nyte det. man vet ikke hv or spesielt det er før det er over. Det er helt utrolig. Masse, masse lykke til.

Skrevet

Heldig grisen BABY;)

GRATTIS GRATTIS GRATTIS;)

Lykke til på din vei

Skrevet

Gratulerer! Det var hyggelig!!! Kos deg og lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...