Gå til innhold

Vaskemaskin! Er denne OK?? Whirlpool.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Whirlpool er en helt grei maskin i forhold til prisen.

Spørs litt hvor mye du har tenkt til å bruke den.

Hvis du er av typen som sparer opp vask og vasker flere maskiner på rad, ville jeg ha anbefalt noe annet, men klarer du å dele opp vasken og vaske over flere dager er den ok.

Til barnefamilier anbefales helt klart Miele.

Til og med den rimeligste Miele maskinen er bedre en Andre merker.

Har noe med oppbyggingen av maskinen og gjøre, og hva den er ment til å tåle.

Når du går i butikken ville jeg ha spurt etter en tysk maskin.

De fleste Bosch Siemens og alle Miele maskinene er tyske.

Men du må passe på at leverandørene også kjøper inn andre maskiner og merker det med sine navn. De blir som regel produsert i Italia, spania etc. Italia produserer 80 % av markedet idag... Rimeliger, og holder ca halvparten av levetiden i forhold til Miele...

Noe å tenke på.

I tillegg har Miele 5 års garanti mens de andre kun har 2 (med 5 års reklamasjon).

Har solgt hvitevarer i 5 år, så erfaringesmessig betaler man litt ekstra for kvaliteten ja. Vasker du hver dag med WP har du maskin i ca 5 år teker jeg. Miele i 15.. :)

Skrevet

OK, hadde ikke tenkt å bruke fryktelig mye, er endel innkjøp om dagen.. Andre som har erfaringer med denne maskinen?

Skrevet

Vi hadde den maskinen i 3 år ca. Var veldig fornøyd med den så lenge den virket. Hadde den med på et flyttelass 500 meter uten transportskruer og etter den ble den ikke seg selv igjen.... Men ellers veldig fornøyd. Virket som det ble veldig slitt av å vaske små ryer og puter/dyner...

Skrevet

IKKE KJØP WHIRLPOOL skriker samboer her.. hehe han er selger og har solgt slike maskiner, og alle vaskemaskiner som whirlpool har er i utgangspunktet dårlige. Pelles (de som reparerer de) sier selv at hadde ikke det vært for det merket hadde ikke de hatt jobber...

Jeg hadde ikke kjøpt den, whirlpool skal visst være helt greie på andre ting bortsett fra vaskemaskiner..

Skrevet

Hehe ok. Da må jeg forsette letingen! Gode forslag? Til ca 5000 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...