Gå til innhold

Vi som enda ikke har fått tr, men bare negative tester

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er flere som meg her inne nå. Så tenkte vi kunne diskutere litt. Er fire dager over ikm og bare negative tester..er så spent hva dette egentlig betyr. Kan jeg få positiv test om noen dager eller er alt bare rot?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I morgen er det 1 uke siden jeg skulle hatt mensen, tok en test på lørdag men den var neg. I går kveld kom det litt blodspor på papiret etter dobesøk, så jeg jublet og trodde TR var kommet!

Ingenting tegn til TR i natt eller i dag... Hva kan den lille blødningen vært?

Er sikker på at jeg hadde EL.- testet pos på El-test 1okt.

Hva er det som skjer med kroppen når den ikke vil blø etter EL?

Skrevet

Jeg er 5 dager over IKM i morgen..Testet svakt 6 dager før IKM, men bare negative etter det, i dag fikk jeg skyggestrek. Skjønner ingenting, jeg...

Skrevet

I morgen er det også 1 uke siden IKM for meg også - rart...:)

Har også bare fått negative graviditetstester.

I dag hadde jeg bare eggløsningstester igjen. Siden jeg har hørt at man kan bruke disse, prøvde jeg en. Positiv test!!!

Sendte derfor mannen ut for å kjøp GT - men den var negativ. Er det kanskje fordi jeg testet på kvelden?

Venter på tester fra billigtester.com.

Skrevet

Jeg klynger meg til håpet om at det tar litt tid før HCG-nivået blir høyt nok til at det vises på testen...

Skrevet

Er egentlig veldig overrasket over meg selv, at jeg ikke bare tester og tester og tester... men klarer faktisk å holde meg!

Er nokså sikker på at den lille blødningen jeg hadde i går var en liiiten begynnelse på TR, kjenner noen mensmurringer nå... *håper* fordi jeg er egentlig helt innstilt på å ikke være gravid.

Skrevet

Har hørt at man kan blø litt når egget fester seg, og at det vanligvis er rundt da man ellers skulle hatt TR

Skrevet

Det skulle nok vært høyt nok etter ei uke... noen tester jo pos noen dager før ikm.

Skrevet

Har hørt om folk som ikke har testet positivt før etter 14 dager *håpe, håpe*

Skrevet

jeg er nå 9 dager over ikm og ingen tr enda og bare negative tester blir så irritert og vettu det er værste av alt men ringte til gynokologen min så skal ditt på fredag er sikkerlig irriterende når man ønsker det så sterkt, er merkelige saker dette her

Skrevet

Ja jeg har også håpet om at det bare er for lavt hcg nivå, teste i morgentidlig igjen jeg. Er den negativ da så tenker jeg at det bare er kluss. Begynner å tenke at jeg hade eggløsning litt sent, derfor blir alt litt sent utviklet om dere skjønner, men det er vel ikke noe mulighet for det sikkert.

Skrevet

Jaja, da kan jeg iallefall forlate dere her inne på denne tråden, fikk mensen i dag! Er egentlig bare veldig glad for det, selv om det gjør jæ*** vondt! Men nå er jeg iallefall i min 2pp ;);)

Skrevet

Det var synd, men bedre at den kom nå enn å vente i evigheter

Skrevet

ja, det er det jeg også tenker :)

Gjør meg klar til neste pp jeg, gleder meg!

Skrevet

Lykke til da;) Håper å venter på en positv test enda jeg..

Skrevet

jeg og får bare negative tester =( vet ikke helt når tr skal komme,men det er denne uken.. gikk 3 uker over forrige mnd!!!s alt ble bare rot!! har hatt mensnurringer og vært "stiv" i magen noen dager nå.. så jeg håper jo selvsagt at det er noe som er på gang,menen kan aldri vite sikkert da..testet positivt el-test 10-11 oktober..

Skrevet

jeg er 19 dager over ikm... negativ test igjen i går.. kjenner at det foregår ting i magen, men mulig el.. vet ikke.... i dag hadde tempen min steget en del så vi får se det an.. hadde tenkt å kontakte lege i dag, men når tempen steg tror jeg at jeg ser det an litt...

Skrevet

hva betyr at tempen stiger?

Skrevet

Jeg er en uke over IKM nå sånn ca, men dette er første måneden uten p-piller, så vet ikke hva det betyr, siste måneden med pillene tok jeg de ikke riktig, men uansett, har hørt noe om at man må ha en skikkelig mens uten piller før man kan bli gravid, men vet ikke nå...

Tatt to tester begge negative..Regner med at jeg ikke er gravid, bare rar i kroppen.

Har vært så rar i magen, og for et par dager siden hadde jeg masse magekramper - alt som nok kan forklares på annen måte...

Har nok gitt litt opp håpet jeg...

Skrevet

Her er det fem dager siden tanta skulle ha kommet, men inge har sett noe til henne... Og selvfølgelig bare negative tester...

*sukk*

Skrevet

En uke over IKM, og negative tester:-(

Skrevet

Hei, jeg har ikke hatt tr på besøk de siste to mnd... sluttet på pillen for 4 mnd siden, og har hatt to normale sykluser etter det... tester kun negativt, har vært hos lege og tatt blodprøver, men ikke noe annet "galt" med meg...

hadde ikek plener om å bli gravide nå, og ikke virker det som jeg er det heller... men har en god del av symptomene.

regner med at det er litt surr pga at jeg har sluttet med pillen for 4 mnd siden...

Skrevet

Det finnes håp jenter, 15 dager over ikm og i dag testet jeg posetivt med cb vanlig! Testet negativt på søndagen som var, krysser fingrene for dere:)

Skrevet

det hjlap så på humøret dette:) Er en uke over ikm nå..håper på pos test snart ;D

Skrevet

jeg er 10 dager etter ikm og negativ test idag og:( har kjent meg gravid siden 2-3 uker, skjønner ingenting jeg.... håååper på positiv test snart!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...