Gå til innhold

Restaurant i Oslo sentrum

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

jeg har kjøpt revybiletter og hotell overnatting til meg og mannen min i helgen. Han vet ingenting om det. han har bursdag på søndag så det er min gave til han. Men jeg trenger en bra restaurant i Oslo sentrum som ikke koster skjorta. noen som har noen forslag?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

YaYa's som ligger rett bak Aker Brygge er helt fantastisk!! Utrolig romantisk hvis du liker thai-mat!! Dunkelt og koselig, og plutselig slår de av lyset og slår på sånn regn-lyd, så man får følelsen av å sitte ute. Når du går på do er det sånne natur-lyder med fuglekvitter og sånn. EN OPPLEVELSE!! Favoritt :)

Habibi rett mellom Oslo city og Youngstorvet er også bra! Veldig intimt og greit! Favoritt :)

Mekka som ligger rett bak Jakob kirke og Anker studenthotell er også bra! Utrooolig koselig, spesielt hvis dere får sofagruppen! Det er en rund sofa med bord i midten, og på en måte "himmelseng" rundt.

Ellers liker jeg godt Ett glass (men da må dere ikke ha homoforbi) ved Deli de Luca på Karl Johan (Rosenkrantzgate, tror jeg) og Friday's er jo alltid en vinner, spesielt puben, men da kan du ikke gå dit på kvelden, for da blir det for fullt.

(Alle disse er forsåvid rimelige)

Lykke til :)

Skrevet

Baltazar :) hyggelig og gooood mat.. Lenge siden jeg har vært der nå da, men det var yndlingsresturanten min før..

Hvis ikke så er det ganske romantisk på ekeberg resturanten da :) sååå flott utsikt!

Skrevet

XiLoh - super service,super mat og ikke altfor stive priser

ellers har du jo type fridays - super digg mat, men mer "bråkete" atmosfære

Skrevet

Dinner i Stortingsgaten (rett ved Nationalteateret) har hvertfall kjempegod mat, og koster ikke skjorta (litt dyrere enn vanlige asiatiske restauranter er den vel, men vel verdt pengene). Det er kinamat av den litt mer spicy typen, ikke kjedelig Chop Suey. Alt jeg har spist de har vært kjempegodt. Pass på å bestille bord, ofte fullt der.

Skrevet

Takker for svar. Da har jeg noe å gå etter.

Skrevet

Om dere liker indisk vil jeg foreslå Bombay! Der har de veldig god mat :D

Skrevet

Dinner nam nam =0) og Mecca =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...