Mrs. Bouquet Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Mannen her tror han ønsker seg Valla-boka til jul. Så det er mitt forslag. Hhehehe, lurer på om det er julegavetipset jeg skal gi når noen ber om forslag.
Mrs. Bouquet Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 22. oktober 2007 Dytter for dette tipset er så bra.
lenej :o) Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 hvor er dette tipset bra egentlig? valla er ekkel, kjedelig, og ville ikke hatt boka hennes om den så ble kastet etter meg!! da les eg heller bibeln!
Dudellidallo og Tillo Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 turboneger biografien er vel mye bedre!!
lenej :o) Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 ja, vettu, det tviler jeg ikke et sekund på!
Mrs. Bouquet Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. oktober 2007 Hvorfor det er bra, fordi det er morsomt =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå