Kosel Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 fått tre mnd vaksnine i dag og har feber - fått paracet(syntes ikke den funker no særlig...) men trenger han å få vann i tilegg til pupp-eller holder det?
veldigspent:) Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 jeg fikk beskjed fra helsesøster å bare gi maaase væske når han hadde feber... også vann... lykke til:)
Lillegutt og jeg Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Det holder med pupp, men barnet ditt har kanskje behov for å få pupp litt oftere enn vanlig... Om h'n er vant til å få vann, kan du jo gjerne gi det i tillegg - men er ikke nødvendig (så lenge du har nok melk). Ganske vanlig med litt feber etter vaksine.. ha det luftig/frisk luft, og ikke for mye klær på mini.
Kosel Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. oktober 2007 takk for svar! han blir så mett og er så utmattet at han ikke orker spise så ofte som han burde - så lurer på om jeg nok skal få ham til å drikke litt vann. Også vil han jo bare ligge oppå meg å døse - er ikke aktuelt å ligge aleina, hverken i vogn kurv eller seng:) Var forberedt på det - så satt av hele kvelden til dulling:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå