Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 ...hva gjør man om man har ferdigpumpa melk på flaske som man skal ha med seg ut på tur?? Har melka i flaske, i veska..og varme opp når de skal ha???
Kondis som en murstein Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg bruker å ha varmt vann på termos og noe å ha det i som jeg kan sette flaska med mm oppi... Skjønte du? Hehe...
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Jepp, skjønner;)) ...men man har bare morsmelka på flaske i veska??
Kondis som en murstein Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg har en sånn thermo-bag med isopor inni som jeg setter flaska i... Det holder både varmt og kaldt... Om jeg vet hun skal spise rett etter vi har dratt, så varmer jeg opp flaska hjemme!
Blind Gudinne Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 He he...husker jeg pleide å gå med en flaske enten på innerlomma av jakka eller i baklomma. ( Har vinterbarn, så hadde stooor varm jakke på meg). Melka hadde alltid perfekt temperatur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå