Gå til innhold

vil vite hva det blir.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som veit hvor langt man må være på vei for å få vite hva det blir?? er 15 uker nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da tror jeg det kan gå an å se. Dere får i alle fall se det hvis dere er heldige på ordinær ultralyd:)

Skrevet

å? jeg er så nyskjerrig skjønner du..... skal ikke til ultralyd før om 2 eller 3 uker da så da burde jo jordmor se det hvis det er mulig.....

takk :)

Skrevet

Vi så det når jeg var 18+4 i alle fall. Man vet jo aldri hundre prosent sikkert før ungen er ute, men jeg er sånn 90% sikker på at det er ei jente inni der;)

Skrevet

Hva tror du at det er, forresten? Jeg trodde det var en gutt, jeg, så når jordmora sa "Her er det ei lita frøken" så trodde jeg ikke at det var sant:) Ble kjempeglad, for jeg har alltid hatt så lyst på ei jente! Hadde sikkert blitt like glad om hun sa at det var en gutt:) Er fint å vite kjønnet, da blir det litt mer personlig på en måte:)

Lykke til da, blir spennende å se!

Skrevet

ja for man kan jo se det litt på magen, og så er det vell litt på hva man selv har følsen av at det blir... jeg håper det blir ei jente men gutt er jo greit det og da... hadde egentlig tenkt til å vente for å så se når den kom ut men jeg er for nyskjerrig....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...