Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Vi bruker olje i badevannet til snuppa vår, og balja hennes blir så fort stygg! Hva er mest effektivt å bruke for å bli kvitt den "klissete møkka" fra balja..? Håper noen kan hjelpe.
Mrs. Bouquet Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Zalo, svamp og varmt vann. Bare skyll godt etterpå.
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2007 Det har vi prøvd allerede Gutsbestebarn fått jente, og funket ikke så bra dessverre. men uansett: takk for tips =) Det tok så lang tid å skrubbe vekk møkka.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Det er noe oredentlig søl. Vi sluttet med olje da det var så vanskelig å få vekk. Måtte skrubbe og gni i timer for å få vekk alt. Nå er vi på babysåpe, litt bedre ihvertfall. Du kan jo prøve Zalo, tar jo fett. Har ikke prøvd selv, men de burde jo fungere det.
Anjamor Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 I badebutikker får man kjøpt en spray som er til boblebad osv. Spray den på, la stå i to min og skyll. Man trenger ikke gnukke engang:)
Mrs. Bouquet Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 Ja, det er noe dritt. Skrubbing må nok til.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #7 Skrevet 22. oktober 2007 Vi har brukt noe som heter TD Rent Dusj og Bad, kjøpte på rørleggerbutikk. Ganske dyrt. Gikk bort til slutt da. www.tdrent.no
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 22. oktober 2007 aha anjamor! =) DET skal jeg prøve. HATER å stå å skrubbe.. Du sier badebutikker, har du noen navn til meg?
Lisa81 blittmamma! Skrevet 22. oktober 2007 #9 Skrevet 22. oktober 2007 Du kan også prøve natron,og nesten tørr svamp/klut. Bra skuremiddel!
Gjest Hello Alicja, are you a car? Skrevet 22. oktober 2007 #10 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg skyller den med iskaldt vann etterpå i et halvt minutt og spyler over med kokvarmt vann fra dusjen. så tørker jeg den med en klut :-D
En liten mamma Skrevet 23. oktober 2007 #11 Skrevet 23. oktober 2007 Lillejenta mi bader i olje hver kveld. Jeg bare spruter over med jif, tøker over med en klut og skyller, og badekaret er fint og reint etterpå. (gjør det hver kveld)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå