Gå til innhold

Dette ble en tung å trist dag for meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er min bestefars liv over å vi har en tung tid i vente.

Har det så vondt å er bare så trist, selv om han sovnet stille

inn uten smerter (godt å tenke på det) så er det bare

så utrolig trist.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, sånt er alltid trist.

Ville bare gi deg en klem jeg, og si at jeg vet hvordan du har det. Det går nok over:)

Skrevet

Uff, ja det er så trist når besteforeldre dør.

Skrevet

Ja, livet er brutalt noen ganger:( det er en sorg vi desverre alle må oppleve.. utrolig trist! Ta tiden og hverandre til hjelp..

god klem

Skrevet

Uff....sender deg mange varme klemmer.

Er alltid tøft å miste noen man er glad i, men han var heldig som bare kunne få sovne inn

Jeg er ikke kristen, men liker tanken på at man møtes igjen...

Skrevet

Dødsfall er en naturlig følge av livet, hvem skulle tro det, når det sitter så mange tilbake som har mistet en de er glad i. Jeg har mistet to nære familiemedlemmer på kort tid nå, og jeg har det tøft innimellom, det går opp og ned.

Alle sier jo at det vil bli bedre med tiden, og det gjør det nok. Man kan aldri glemme noen som dør, men man prøve å holde fast ved alle gode minner. Og som du selv skriver, så døde din bestefar uten å ha det vondt, det er vel også en liten trøst.

Ja vet ikke hva jeg ville egentlig, bare si at jeg vet så altfor godt hvordan du har det. Snakk med de rundt deg, snakk mest mulig om bestefaren din, så går det seg til etter hvert...:)

Skrevet

klem!

-var der selv for 5mnd siden, høygravid og hormonell...en ufattelig tung tid! fortsatt tungt, savner ham veldig og syntes det er forferdelig trist at han ikke rakk å oppleve å bli oldefar...

men det blir bedre med tid! savnet vil alltid være der, men man kan smile,le og mimre om alle de fine stundene man har hatt sammen!

Skrevet

Tusen takk for all støtte å trøst jeg får av dere alle, det gjør så godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...