~~¤April baby¤~~ Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Han spiser grøt,får mme,og pupp. Men han bæsjer bare en gang i uken. Jeg har gitt han malt 2 ganger i uka,men bør han få hver dag? Kanskje svisker er bedre?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg ga malt, men virket motsatt på tuppa mi. Svisker er kanskje bedre..
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Frøkna her får sviksemos etter hvert grøtmåltid, og malt i grøten på kvelden i tillegg. Hun var en periode hard i magen og da hjalp det med malt i grøten daglig, men alle er forskjellige da.
snartmammapåny Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Småen har alltid vert plaget med hard mage og sjelden avføring. Så begynte vi med sviske hver dag, enten i form av sviskesaft eller sviskemos. Gir det enten til lunch eller som desert etter grøt eller middagen. OG nå er avføringen helt fin, kommer en gang for dag, noen ganger to. Så gå over til sviske du, det hjelper mye bedre enn malt;) Iallefall det som er min erfaring:D
hallohallo- mor til 3 søte små Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg har alltid malt i melka til snuppa og hun er fin i magen nå, hadde veldig har mage før jeg begynte med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå