Gå til innhold

åhh, jeg håper..


Sangfuglen:)

Anbefalte innlegg

Hei hei! Jeg håper at jeg kan melde meg inn her jeg og! Har veldig lyst på en til nå! Har en datter fra før som har lyst på en lilesøster eller lillebror. Ble skuffet forrige måned da jeg syntes jeg hadde klare symptomer, men var nok bare premenstruell.. Skal ta en test til uken, om ikke den teite mensen kommer da.. krysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

blir spennene å se, jeg håper også på å komme inn hit, men tok jo litt tid sist gang, så blir nok ingen juli baby på meg

 

lykke til i alle fall, håper ei lita spire har festa seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her!!! Det er så spennende å lese om andre i samme situasjon. Jeg hadde prøverør og fikk satt inn egg forrige søndag. Så egget er på plass og det er befruktet... Sjansene for at det fester seg er jo godt tilstede (men ingen garnanti!), og det er ulidelig spennende i denne venteperioden! Jeg murrer litt i magen og har ømme bryster (men blir proppet full av porgesteron og det kan også bidra til ømme bryster så jeg prøver å ikke bli altfor gira!) Jeg har fått beskjed om å IKKE ta test får 8.11 så jeg får pent vente (progesteronen kan visst gjøre at det ikke gir utslag på en test). Det er vel bare å prøve å leve som normalt i tiden fremover for oss alle og ikke bli helt gaaaaaal!

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...