Gå til innhold

Theodor e komt t verden:)

mor til Tordenskjold +ny spire

Anbefalte innlegg

Skrevet

10.oktober kl 05:35 meldte Theodor sin ankomst etter en uventet og litt dramatisk fødsel. Jeg fikk i uke 36 konstantert av jm at lillegutt hadde snudd seg med hodet ned (etter å ha ligget i seteleie) og at hodet var festet. Termin var 9.okt, og etter Grays Anatomy begynte riene. Disse var kraftige og regelmessig fra første stund og kl 02:30 var vi på sykehuset. Undersøkelsen viste nesten ingen åpning og vi fikk valget om vi ville bli eller reise hjem. Jeg hadde så vondt at jeg ville bli. På forhånd hadde jeg tenkt at jeg skulle prøve både akupunktur og badekar siden vi skulle være på fødeloftet. Dessverre kunne ingen sette akupunktur og badekar hjalp lite. Rundt kl 4 begynte jeg å kjenne litt pressetrang, og ny undersøkelse. Fremdeles nesten ingen åpning og jm klarte ikke å finne hodet, men kanskje rompa?!?!?!?!?!? Herifra gikk det kjapt, og det var hektisk og dramatisk siden ingen var forberedt på dette. Ned på føden bar det, og ingen tid for smertelindring fikk jeg beskjed om, men ting tok litt lenger tid enn legene trodde....likevel ble Theodor født uten hjelp 1t etter det ble konstantert seteleie. Nå er vi hjemme og koser oss. Ting ble ikke helt som forventet, men alt går når man bare må!:)

Takker for meg her på BIM (sniker meg nok innom av og til), og sier takk til alle som skriver inn sine spm og kommentarer...alltid noen som lurer på det samme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med gutten! Godt at det endte bra alt sammen da, men tenker dere fikk en ubehagelig overraskelse da ja!

Skrevet

Gratulerer såå mye med lille Theodor=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...