Diva Muffin Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Hun er vel bortimot blottet for troverdighet. Og så er hun så innbilsk at hun tror Ap ikke ga henne politisk støtte fordi de ville kvitte seg med en LO-leder med for mye makt.
blond Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. oktober 2007 Troverdighet? Ja, det har hun. Jeg synes hun viser personligheten sin temmelig tydelig og fremstår som "ekte". Det hun viser er imidlertid ikke særlig positivt i mine øyne.
solstråle69 Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg vet ærlig talt ikke. Men at hun kan være utsatt for et komplott, kan jeg være tilbøyelig til å tro. Men jeg skal lese boka hennes først, før jeg gjør meg opp en mening.
En_av_hver Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 Å ja!!!!! Massevis. Hun overbeviser meg til stadighet at hun er blottet for medfølelse og anger.....:-( Skikkelig troverdig der....he. he.
miapia Skrevet 22. oktober 2007 #7 Skrevet 22. oktober 2007 Vet ikke, hun har nok tapt mye. Om hun kan få mer troverdighet kommer vel an på om vi får bevis på at dette har vært et spill... Tror ikke boken er nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå