Gå til innhold

Gøy med barnehagebarn:-/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var vi igang med forkjølelse og øyekatarr..........ingen bombe, men kjedelig alikevel.....

Fint at svigermor er her og kan ta seg godt av lille rosa imorgen.

Måtte stikke på legevakta og få øyedråper,.....formen er på topp og hun showet vilt på legevakta, så det var raskt inn og raskt ut igjen:-) Det var som legen sa, når jeg fortalte at jeg hadde to store barn.......-da vet du hva som venter det neste året;-)

Jotakk, det gjør jeg:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldigvis har jeg hatt en som har tråkket stien..... Men jeg synes Knerten har vært veldig frisk og fin etter bhg start. En liten runde med oppkast..(les 4,5 døgn) ellers ikke mer enn en rennende nese å skryte av. Er det ikke kult når de lager show på legevakten=0)....

Litt sånn...-det er en grunn for at jeg er her altså, jeg lover........

Skrevet

Hehehe jo.....type: Hei hei, blablablablablablabla.......hei hei.........og like blid mot alle:-)

Og de fleste er jo like blide tilbake da:-)

Greit med ferdig smittede unger:-)

Husker nr 2 fikk det samme som nr 1 her i gården også. Men nå har vi ingen andre som går i barnehagen, så alt blir som nytt igjen:-)

Men litt snørr og øyesnerk er jo ikke det verste:-)

Skrevet

Nei sant det. Det var nettopp det jeg tenkte på da jeg planla alderskillet mellom Storebror og Knerten...... Så blir det ikke så mye sykdom Ha ha ha ha ha.

Skrevet

Uff, kjempeflaut egentlig å være på legevakten da. "h*n var ikke sånn hjemme altså......"

Ja, ikke bare at barnet får med seg all barnehagesmitte hjem, vi voksne blir jo og syke.

Husker jeg synes nr to var syk hele tiden, han ble født da nr en begynnte i barnehagen. Men han blir ikke så ofte syk nå da:)

God bedring til lille rosa:)

Skrevet

Artig, artig...!? Har alltid ekstra salve og dråper liggende i kjøleskapet jeg... Legen min har fulgt meg gjennom tidene med alle ungene, så vi prater bare litt hyggelig på telefonen, så faxer hun en resept til Apoteket;=)

Skrevet

Vi fikk beskjed da vi ringte legevakten at de måtte se lille rosa før de skrev ut resept.... Og bare gøy at hun showet altså:-) Hun var jo ikke syk, bare smittebærende;-)

Men heldigvis fikk vi øyedråper der også, så slapp vi ny venting på apoteket...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...