Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg er i dag 7 dager på overtid, og da jeg var på do merket jeg en liten grå slimball, ca 4 mm i diameter, som kom sammen med bittelitt rødfarge. Kan dette være den berømte slimproppen? Evt. deler av den? Jeg var riktignok hos jordmor i dag som "strippet" meg, dvs. kjente hardt med fingrene oppi skjeden. Er dette slimproppen? Finnes det evt. en link der jeg kan lese om denne? Den skal jo komme i forkant av fødsel... Blir veldig glad for svar.
M@mm@ til mine barn Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Det var nok slimproppen det ja. Lykke til....
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Men skal det ikke komme mer enn denne bittelille klumpen? Hilsen meg igjen.
M@mm@ til mine barn Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 Det er forskjellig fra kvinne til kvinne .
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 Det er nok slimproppen:) Slik var det hos meg forige gang jeg fødte, jordmor sa at det godt kunne gå en uke til før noe mere skjedde, men det gikk ca 7 timer før jeg fikk den første ria og rundt 12 timer før jeg skjønte at det ville gå mot fødsel. Et og et halvt døgn senere var jeg blitt mor. Råder deg bare til å hvile og slappe av så godt som mulig,slik at du er godt uthvilt og får en fin fødsel! Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #7 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg hadde termin på lørdag, slimproppen gikk på fredag etter stripping. Min var nokså stor, blodig og slimete..etterfulgt av mer brunaktig slim i litt klumper....jada, nice! Men..i skrivende stund,- verken har jeg rier eller har hatt vannangang...
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #8 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg lurer på om det er slimproppen min som er i ferd med og gå eller har gått..har hatt brunaktig slim og brunaktig utflod nå. ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå