Gå til innhold

Første tann..


Stine*Mor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer! =D

Jenta mi fikk sin første noen dager før hun ble 5 mndr, nå er hun 5,5 mnd og har to.. Skikkelig søtt når hun smiler og to små tenner titter fram nede =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor fikk sin første tann på 5.mnd dagen =)

Den har ikke kommet helt ut enda da, men vi ser den =)

 

Hun har siklet i lang lang tid.

Og har tygget frebrilsk på lekene sine den siste måneden.

Ikke vært noe sutrert.. Kan ikke si jeg har merket at hun har hatt feber heller...?

 

Ja, det er kjempe gøy! hehe

Det skjer mye nå.. med rulling rundt og alt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at man ikke får feber av å få tenner, men at tanna kan komme opp når ungen har feber! Tannkjøttet blir litt mykere, eller noe sånn, så tanna kommer lettere opp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mari fikk også sin første tann rett før hun ble 5 mnd. Ser den ikke helt enda, men hører den mot grøtskjeea om kvelden og kjenner den på puppen i blant også - auuuuuuu! Var grinete og urolig på natta før den brøt ut, varte vel et par uker. Nå er hun like snill som før igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren min som er 4,5 år var bare skikkelig plaget i 3 dager med hylskriking før den første tannen kom. Så var d over og ingen plager når resten av tennnen kom. Men lillegutt har vært skikkelig plaget i mange uker. Sikler, biter på alt han kommer over og sutrete. Trodde d var over nå som første tannen har kommet, men virker som om d er flere på veg her gitt ;) Og nå har han jammen funnet ut at d er kjempegøy å bite veldig hardt i puppen oxo...auuuu...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med tann! :-)

 

Lille gullet vårt fikk første da hun var 3,5 mnd og en til en uke etter det.. De er så søte med de små tennene. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...