Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev et innlegg her for noen dager siden om noen har erfart utslett etter grøtstart. Gutten vår har fått et rødt utslett, mest på ryggen, men også enkelte på beina og armene. Det er små prikker, men rødt rundt. Kan nesten minne om bittesmå kviser. Huden er ikke tørr, og det virker ikke som det klør. Det flytter seg rundt, er ikke på samme plass fra dag til dag.

Kom for en uke siden, noen dager etter vi startet med grøt. Jeg kan ikke finne noen annen grunn til det, så nå skal vi prøve å kutte ut grøten for å se. Samtidig så tviler jeg på at det er grøten, fordi man skulle da tro at han da ville reagert på andre måter, men magevondt etc? Også er det rart at det er verst på ryggen.

Så, blir takknemlig for alle innspill - og evt tips.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Jeg har dessverre ikke noen gode erfaringer å dele med deg, men jeg vil anbefale deg å ringe hs eller ammepoliklinikken! De er der for sånt:)

Skrevet

Sånn fikk jenta mi også når hun var 2 mnd. HS sa at det var hormonutslett,noen babyer får det. Men,jeg vet jo ikke om det er det din lille har. ;)

Skrevet

Har vært på 5mndskontroll i dag, så på HS har vi vært. Er i samråd med helsesøster vi kutter ut grøten for å se om det er den. Men ellers skjønte ikke hun hva det var heller, annet enn at hun også konstanterte at det er noe han reagerer på. Det visste jo jeg også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...