Gå til innhold

Jeg fikk ikke jobben:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må si jeg syns det var en slem måte jeg fikk beskjeden da...

Jeg var på jobbintervju på fredag. De hadde fått over hundre (!!) søknader, men tok bare inn de FIRE beste til intervju!! Det var jo litt kult at jeg var en av dem da.

Syns egentlig at det gikk veldig bra, og hun skulle gi beskjed i løpet av dagen.

Ringte i fire-femtiden og sa at hun stod mellom meg og en til, og klarte ikke å velge. Derfor spurte hun om jeg kunne komme på andregangsintervju imorgen, sammen med en eier til.

Måtte jo si ja, selv om jeg ble en smule nervøs.

Så nå har jeg gått og gruet meg i hele helgen, forberedt meg på hva jeg kunne si for å overbevise henne om at jeg var rette person til jobben.

Så ringte hun i sted og sa at hun hadde tenkt i hele helgen, og kom til å ansette hun andre....så da fikk jeg ikke den ekstra sjansen jeg hadde trodd jeg skulle få...:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

d må jeg si var rett og slett dårlig gjort...Hadde blitt veldig skuffet hvis d gjaldt meg...

Skrevet

Fy søren så dårlig gjort da.

Da ville jeg si at du var heldig som ikke fikk jobben, da de behandler folk på den måten.

Hvilken jobb var det da ?

Skrevet

Uff, det var ikke kjekt å høre. :(

Skrevet

Det var på Friis på Lagunen.

Var liksom LITT relevant i forhold til utdannelsen ihvertfall...men det ser ikke ut til at jeg skal få meg jobb i det hele tatt:-(

Bra jeg ikke er alene om å syns det var dårlig gjort. Syns det var veldig merkelig at hun bare kunne gjøre det, når jeg var blitt innkalt til andregangsintervju.

Skrevet

Dårlig gjort snuppa.. Men vettu. De vet ikke hva de går glipp av...

Håper jobben du vil ha ligger rett rundt hjørnet =)

Skrevet

Jeg synes ikke det er bra at du oppgir hvor det var!

Når det gjelder jobben, ville du heller gå på intervjuet og kaste bort både din og deres tid? Du hadde jo ikke hadde fått jobben siden de allerede hadde bestemt seg for den andre kandidaten?

Skrevet

Jeg syns ikke de burde bestemt seg på forhånd når jeg allerede ble tilbudt et nytt intervju, siden de sa at de ikke klarte å bestemme seg.

Skrevet

Skjønner veldig godt at du blei skuffet - det hadde jeg og blitt. Da burde hun heller sagt på fredag at hun ikke var sikker, men skulle bruke helgen til å tenke, også skulle du fått beskjed igjen idag. Dårlig å kalle noen inn på andregangs intervju, også ringe å si at jobben er besatt.. En liten trøste klem fra trøndelag..

Ps grattis med gullet.. :o)

Skrevet

Merkelig måte å gjøre det på var det uansett da. Men monajenten, har du spurt hvorfor ikke akkurat DU fikk den? Det må du gjøre!

Skrevet

Vær glad du ikke fikk den du...! Dårlige arbeidsgivere er kjiiipt altså!

Sluttet før sommeren i min gamle jobb, som jeg trivdes supergodt i, inntil vi fikk ny sjef... Hun var ei skikkelig BITCH! Vi skulle flytte så jeg stresset ikke no særlig med å finne ny jobb med det samme, deilig med fri om sommeren også da...! :) Vi flyttet til ny plass nå for ca 2 mnd siden og jeg begynte søke jobber. INGEN jobber var utlyst! Men jeg leverte generelle søknader der jeg kunne tenke meg jobb og meldte meg på nav på nye plassen.. Alt så mørkt ut en stund..Fikk etterhvert napp på ene plassen jeg hadde levert søknad, men liten stilling.. Plutselig begynner tilbudene å strømme på.. Flere ringte meg etter å ha fått cv'en min på nav og i dag begynte jeg i ny stilling!

Skrevet

Kjempe dårlig gjort! men det er utrolig mange som er veldig useriøse, det har jeg funnet ut mens jeg har holdt på å søke jobber nå også...

MEN da kommer det nok noe bedre rekende snart skal du se :) jeg var å prøvejobbet i en butikk, fikk ikke den jobben og ble kjempe skuffet! men 3 uker etterpå hadde jeg 3 andre jobbtilbud med mye bedre lønn og timelister ++ nå er jeg SJELEGLAD for at jeg ikke fikk den drittjobben...

Skrevet

Vet du, jeg hadde SÅ lyst å spørre, men jeg ble helt satt ut så jeg klarte det ikke. Ikke fordi jeg ikke fikk jobben, men fordi jeg var klar for intervju og ikke en telefon med et avslag.

Føler kanskje det blir litt teit å ringe å høre også, selv om jeg egentlig har litt lyst. Huff:-(

Men ja, det var vel ikke jobben for meg da *sukk* :-(

Skrevet

Uff, så trist, Monajenten - var så spent på dine vegner jeg...skikkelig dårlig gjort å gjøre det på den måten, syns jeg:o(

Trøsteklem

Skrevet

Skjønner det. Det føles teit å spørre, føles jo som ekstra nederlag. Men om det er noe du kunne ha gjor anerledes er det kanskje bedre å vite det enn ikke før neste intervju? :) For du skal jo på flere intervju etter hvert og du skal jo videre.

Skrevet

Så bra du har fått deg jobb da, og grattis med ny stilling i dag:-)

Håper det blir min tur snart.

Og takk for gullgratulasjon:-D

En god trøst ihvertfall:-)

Skrevet

Jeg tenkte før helgen at håper ikke hun som intervjuer deg har små barn og henger på disse sidene. Kan det være det som har skjedd? Mener IKKE å være slem, bare lufter en tanke.

Sender en stor klem, og gratulerer med gullet.

Skrevet

Om det er tilfelle, så er det jo i så fall litt rart å ta avgjørelsen pga. det, er det ikke?

Jeg skrev jo bare at jeg hadde søkt på jobb og hadde SÅÅÅ lyst på den, og følte at vi fikk god kontakt. Hadde _nesten_ en god feeling, og det har jeg sjeldent. Men det gikk jo ikke denne gangen heller.

Men men, jeg tenker jo bare sånn at hun som fikk jobben helt sikkert er bedre kvalifisert enn meg. Men det er de jo alltid, for jeg får jo aldri jobb:-(

Takk for klemmen og gratulasjonen:-)

Skrevet

Jeg ble nr to til drømmejobben min i vår. Vet hvor surt det er :-(

Feirer gullet her i huset også :-)

Skrevet

Signerer Tuttalutta.

Det er ikke vanskelig å finne ut hvem du er, spesielt ikke siden du hadde fullt navn ute på tannbørsteinnlegget ditt. Du er veldig synlig, og er åpen om alt som skjer i livet ditt. Ikke alle yrker passer for en med (selverklært) verdens dårligste selvtillit som er forholdsvis emosjonell. Råder deg til å være forsiktig med å utlevere deg, sånne ting som dette KAN - jeg legger vekt på KAN - dessverre ha hatt noe med avgjørelsen å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...