Gå til innhold

Jente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på UL i dag og alt så veldig bra ut. Er kjempeglad og gleder meg veldig til å få nr to. Jordmor kunne ikke si at ho var 100% sikker på at det var jente, men ho var ganske sikker da. Og det var jo gøy.

Er det mest vanlig at de ikke er helt sikre eller hva har de sagt til dere andre som venter jente?

Sist fikk jeg beskjed om gutt og da var ho 100% sikker. Skjønt det sånn at det er lettere å se når det er gutt og dermed kan de være sikrere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk beskjed at ho var sikker på at det var en jente.. ingen nøling når jeg spurte og vist oss hvordan det hadde sett ut dersom det var en gutt..

Skrevet

Jeg var på UL forrige mandag og fikk vite 100% sikkert at det var jente, så alle 3 "strekene" selv:)

Men jeg har også hørt at de er sikrere når det gjelder gutt ja.

Men gratulerer med jente:)

Skrevet

Men henger jeg meg på lista over de som venter jente syns dere?

Eller hører jeg mere til på lista til de som ikke veit tro?!

Skrevet

Så jordmor eller du selv de tre"berømte" strekene alle snakker om?

Vi fikk også beskjed om at det sannsynligvis er en jente, men så ikke disse strekene og jordmor så heller ikke de og sa at hun ikke lover oss mer enn 70% sannsynlighet. Man blir jo litt usikker da, alle rundt snakker om disse strekene og jeg har også sett de før, har en jente fra før og så de strekene så tydelig. Nå var det ingen streker å se. Har også en gutt fra før, men da fikk vi ikke vite det før han ble født.

Skrevet

Jordmor så de berømte strekene først, så viste hun det til oss.. Litt senere under UL fikk vi sett det en gang til, og det var ganske tydelig. Håper det stemmer, har allerede kjøpt inn masse rosa klær:)

Skrevet

Jordmor sa aldri noe om noen streker, men ho pekte på det ho mente var kjønnsleppene, og det så jeg også. Men kan ikke si jeg så tre streker, for det var litt utydlig. Ungen lå på tvers, så ho måtte se litt fra siden liksom. Men ho sa "Dette ser jentete ut, og jeg kan ikke se noe som tyder på gutt."

Skrevet

har to gutter i fra før å va veldig sikker på at denne også var det. Legen på ul var ikke så sikker. Hun sa at dette ser ut som en liten jente og viste meg de tre strekene. så får vi se om hun har rett eller om at vi får en gutt til.

Er selv litt usikker nå. men det har hvert svært spendene å kunne bli mamma til en liten jente også.

Har dristet meg så langt at jeg har kjøpt litt rosa tøy. Er det ikke jente er det vel ingen problemer med å få gitt det bort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...