Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Fikk så utrolig til stikkende smerter helt nederst i magen, hva kan det være?? Er 19+5.... Håper på svar!!!!
vipsen*en av hver* Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 kan vere pga at livmoren vokser og blir dratt i. kan vist oppleves som du nevner..
Bula-fødeklar Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg tror også at det er helt normalt. Stikkende smerter kan komme av at bånd / ligamenter strekkes.
Miania - februarbaby! Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Helt enig med vipsen. Jeg har hatt en del vondt nederst i magen, og spesielt på venstre side. Jeg har hørt med fastlegen min to ganger om det, og hun mente det var pga voksende livmor. Jeg synes en varmeflaske har lindret godt.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 Tusen takk for raske svar:) Betryggende å høre at det ikke er noe "galt".... Godt å vite at den vokser, har nesten ikke antydning til mage enda:) Skal legge på et varmt omslag ikveld tenker jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå