Gå til innhold

Er så lei av å være på slankern!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her med grøn te!! Har lyst på mat. Dette er pyton. Ikke fungerer det heller. Med dette opplegget hadde jeg gått ned kilosvis før jeg fikk barn. Nå er resultatet 0. Blæææææ

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig !

Skal du ned mye ?

Jeg skal ned grusomme 20 kg og det går bare SÅÅÅÅÅ sakte, selv om jeg bare spiser bittelitt, helt grusomt.

Skrevet

5 seige kilo.

Skrevet

Du må sannsynligvis spise mer..... forbrenningen er sikkert elendig, og kroppen på sparebluss. Hvis du ammer så er det veldig viktig å få i seg nok mat, ellers går kroppen rett i lås for å verne om det fettlageret den har.

Skrevet

jeg er på slankern og matlei!:O/

hva slags slankefilosofi da?

ketolyse her,. 2,5 mnd. - 9 kg.

maaaaange igjen,..

Skrevet

og drikk mye vann!! forbrenningste!;)

Skrevet

burde sikkert vært på slankern jeg og, men koser meg heller med litt bamsemums jeg..:-)

Skrevet

Dere gjør bare vondt verre når dere spiser lite eller erstatter måltider med te. Jeg begynte å gå ned i vekt når jeg begyne å spise mer. Her er et eksempel på min spisehverdag:

Spis noen knekkebrød og en frukt rundt 8

Salat med bønner og masse digg og gulrot rundt 11

Youghurt og et knekkebrød rundt 14

Middag (hvitt kjøtt, fullkornspasta og masse gode grønnsaker)

Knekkebrød og en grønnsak rundt 19

Hvis dere spiser ca sånn og trener 3 ganger i uka (gjerne styrke) så går dere garantert ned.....det er bare kutte ut sulting og te som erstatningsmåltid;-)

Skrevet

Er så enig, skulle hatt av 5-7 kg men kommer pokker ikke ned... Eier ikke motivasjon for tiden så jeg har tatt en pause. Nytter ikke når en ikke er motivert for det! Trykket like godt i meg en halv pose chips og noen twist i frustrasjon og nå er jeg kjempekvalm, hehehe... ;o)

Begynner igjen i morgen, ny dag med nye muligheter!! ;o)

Lykke til!! :)

Skrevet

Spiser 5 ganger om dagen, men har ikke komme igang med å trene, så er nok der det ligger (ble så demotivert i våres - da jeg brukte skritt-telleren flittig, langt over 10.000 skritt hver dag over flere uker og vekta rikket seg ikke èn kilo)

Imorgen den dag skal jeg melde meg opp på trenings-studioet !!

Disse forferdelige kiloene skal av iløpet av vinteren, det er bombesikkert, nå er jeg lei av å være lite stor og tung som da jeg var høygravid.

Skrevet

Har prøvd det meste, og kommet til at jeg må være litt sulten for å gå ned. Har spist masse i dag. lett god morgen, ryvitam/ kjøttpålegg, nutrilettbar, middag og cottage cheese. Men er sulteeeeeeeeen

Skrevet

Rullebulle.... mener du at du syns det er mye?? I min verden ville det vært ganske lite. Men vi er jo alle forskjellige da:-)

Skrevet

Kommer jo litt an på hva middagen besto av da?

Synes også det er ganske mye.

Skrevet

Ja, klart det kommer ann på middagen,,,

Men fordelt på en dag ville dette sett ca sånn ut:

Frokost 1 lett youghurt og en ryvita

Lunsj cottage cheese

Mellom nutribar

Middag

Tror kostholdseksperter ville syntes det var lite...og det blir jo hvert fall ikke 5 måltider om dagen...

Skrevet

Du glemte knekkebrødene med kjøttpålegg !! ;-)

Skrevet

Ja, de var lunchen. hadde til og med mellom måltid med lutrilett, og cottage cheese til kvelds.

Skrevet

Anbefaler å prøve ketolysekuren.. Da er man ikke sulten for man spiser da man vil..

Jeg har gått ned 8,5kg på 2,5mnd..

se www.ketolyse.no og www.lavkarbo.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...