Gå til innhold

Han mister smokken HELE tida...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har brukt den i 9 uker men likevel mister han den OFTE.

Spes når han skal sove, tror jeg var inne hos ham 100 ganger ikveld för han sovna...

Prövde å ikke putte den tilbake, dersom han ikke vil ha den men da sutrer han helt til han får den..

Han suger på den så fort at den sklir ut av munnen...

Flere som har opplevd det samme? Er det håp om at det blir bedre? Han er 10 uker....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken type bruker du?

Vi prøvde med Mam i begynnelsen, men han mistet den hele tiden. Etter han fikk Nuk så holder han på det MYE lenger. Liker bare den nå :)

Skrevet

Høres helt normalt ut. Det blir bedre, men tar tid før det blir helt bra. Husker første gang jeg fikk en hel natt søvn med nr 1, uten å måtte gå inn til han å dytte inn smokken, da var han 7 mnd.... Finnes forresten noen slags smekker som kan kan brette og bøye på slik at smokken ikke skal falle ut. Kun sett disse på nettet, har ingen erfaring med dem. Kanskje noen andre her inne har det?

Skrevet

HI her...

Har prövd NUK, MAM de fleste smokkene som finnes...

Nå bruker han en som er oppoverböyd i latex...den sitter i lengst for å si det slik...

Skrevet

Prøvde mange smokker, som gikk helt skeis for å si det sånn. Men så kjøpte jeg smokkene på Cubus, den sitter som støpt. Lillejenta mi vil ikke ha noen andre.

Skrevet

GAFFA!!!! :)hehehehe (tanken frister innimellom) ;)

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor så mange skal "prakke på" babyen sin smokk; om det ikke er HELT nødvendig pga et unaturlig sugebehov utover de første åtte ukene (da er det helt naturlig å die nesten hele tiden); det er en unaturlig, uhygienisk og i lengden slitsom uvane, både for bayen og foreldrene. Babyen klarer ikke sove uten og våkner når den faller ut, og mamma og pappa går i skytteltrafikk for å putte i smokk ofte også mange ganger om natten. Personlig tror jeg at de fleste barn raskere klarer å sove uten hjelp dersom de ikke tror de MÅ ha smokk for å sove.

Skrevet

smokk er topp! det er faktisk barn som har større sugebehov enn andre! for de barna og foreldrene er det topp med smokk. barna roer seg med smokken etterhvert som de blir vant med den, det er kos og trygghet den fobinder med smokken!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...